torsdag 14 juni 2012

Ett efterlängtat återseende

I morgon ska jag träffa Emma! Min fina vän som jag pluggade med och bodde i samma trappuppgång som i Piteå. Emma som alltid skulle (ska?) spela Eloise på förfesterna, dra dåliga ordvitsar och tävla i allt.
Tänk att det var över ett år sedan jag träffade henne sist. Över ett år sedan vi sa hej då för den här gången och jag grät för att det skulle dröja till nästa gång vi sågs. 


Men imorrn alltså. Imorrn är det dags att träffas igen. Ja, vi ska faktiskt träffas hela helgen eftersom jag åker ner till Jönköping, där hon huserar numera, och hälsar på. Jag fick ett infall förra veckan att det var hög tid för mig att åka dit och härom dagen bokade jag biljetten. Nu måste jag bara boka en returbiljett också. Hur mycket jag än har saknat Emma är det kanske bäst att jag tar mig hem någon gång.
Fin-Emma! Tänk att det nästan var tre år sedan jag tog det här fotot. av henne. Känns nästan som igår.

3 kommentarer:

mami sa...

Va kul! Ha en toppenhelg & hälsa Emma så mkt! Kram

Robbelibobban sa...

Haha tillomed jag minns att hon körde eloise hela tiden ;)

Anna sa...

Mami: Det hade jag sannerligen och hon hälsade tillbaka :) Kram
Robban: Körde hon den redan när du hälsade på? Cheez.