onsdag 27 juni 2012

Hej knäckt!

Medan andra sysselsätter sig med att räkna ner till semestern har jag sommaren räddad. Påbörjade mitt sommarvikariat i måndags som sträcker sig in i augusti. Jag blir grön av avund när jag tänker på alla som "får" vara ledig under årets bästa årstid, fast ändå är det jäkligt skönt att ha ett fast schema för sju veckor framöver.


Just ikväll känner jag mig helt knäckt. Att jag mestadels jobbat kväll tidigare under året i kombination med dagsljusa kvällar medför att jag har svårt att gå och lägga mig i tid. Ska skyndsamt försöka råda bot på det! 
Återkommer när min hjärna har kapacitet att finna ord och formulera vettiga meningar. 

3 kommentarer:

idamari sa...

Du är så fin. Kram

mami sa...

Fin tjej, fin bild och en bra fotograf!

Anna sa...

Idamari: Tack. Du är så snäll! Kram
Mami: Tack! :)