lördag 30 juni 2012

Wake up call

Ursäkta frånvaron men jag har varit så in i bombens trött här i slutet av veckan. Har dragits med av allas tjat om semester, trott att det gällt mig och därmed stannat uppe länge om kvällarna. Sedan har väckarklockan ringt tidigt om morgnarna och påmint mig om att jag minsann inte är ledig. 
Väldigt irriterande men högst självförvållat! (Fast vi kan väl förresten komma överens om att inte nämna ordet "semester" hädanefter, okej?)


Igår firade vi helgens inkomst med en trevlig AW på Allstar. Åt gott, drack gott, det blev dyrt men det var det värt. Satt och mös på uteserveringen i flera timmar tills regnet kom och vi flydde hemåt. 
Väl hemma satte vi på en film som jag sov mig igenom. Har som sagt lite sömn att ta igen...


Nu ska jag smida lite helgplaner! Har faktiskt väldigt lite inbokat i helgen, förutom att jag alldeles strax får besök av mor, syster och svåger.

Inga kommentarer: