onsdag 20 juni 2012

Killing me softly

Ikväll har jag fått gosa med killingar igen! Denna gång var de av modell större och busiga som tusan. Att ta några fina foton till mitt växande djurbildsarkiv var bara att glömma i det där mörka utrymmet. Så fort jag försökte fota var jag omringad av nyfikna getungar som tuggade på mitt hår och klättrade på ryggen. 


Som ni säkerligen märkt har det blivit mycket djurumgänge för min del den senaste tiden. Det gör mig så lycklig! Varje gång jag lämnar en ladugård/djurpark/annan plats där det finns djur växer drömmen om att flytta ut på landet och skaffa kor, getter och hundar. Fast än så länge låter jag det stanna vid en dröm och hänger med andras mysiga varelser istället.
Som sagt: Inte de enklaste modellerna att jobba med.
När jag började räkna killingarna på bilden insåg jag att alla omgav mig utom en. Jag vill tro att det beror på min älskvärdhet (fast det hade nog mer att göra med gräset i min hand).

Inga kommentarer: