måndag 31 december 2012

Årets sista inlägg!

Det börjar bli dags att dra på sig klackarna för att sedan pulsa genom snöslasket till den ytterst glamorösa bussen, som ska ta oss till årets nyårsfest. Men innan dess vill jag förstås skriva ett sista inlägg, med en sista hälsning för året:
GOTT NYTT ÅR!
Jag önskar er alla en trevlig afton, utan besvikelser. Och glöm för Guds skull inte bort att lämna en massa nyårslöften som ni ändå inte kommer hålla! 
Själv lovar jag högtidligt att jag under 2013 ska bli snällare, snyggare, smalare, smartare, spontanare, hälsosammare, mer framgångsrik, nyktrare, tobaksfriare, jobba mindre, tjäna mer, bry mig mer om mina medmänniskor och tänka mer på mig själv. 

Med det trippar jag iväg och håller tummarna för att jag håller mig på benen ikväll och inte bryter dem... 
Var rädd om er!
Eftersom jag älskar kor får en bild på detta underbara djur tillsammans med undertecknad avrunda bloggåret 2012.

Inga kommentarer: