måndag 31 december 2012

I-landsbetonat nyårsbryderi

Det är inte ens tolv timmar kvar tills nyårsfyrverkerierna kommer lysa upp himlen och champagnen ska regna över en och jag vet fortfarande inte vad tusan jag ska ha på mig ikväll. Detta ständiga i-landsproblem!
Min jakt på en fin nyårsklänning - som pågått ett bra tag! - resulterade i absolut ingenting alls och därför får jag helt enkelt återvinna någon gammal trasa... 

Så nu tycker jag att alla ska släppa sina egna förberedelser för att istället agera smakråd till mig: Ska jag bära förra årets jul-/nyårsklänning eller årets midsommarklänning? Hjälp!

Psst! Glöm inte att lyssna på Olof Wretlings - förmodligen skitroliga - vinterprat som börjar nu!

2 kommentarer:

mami sa...

Den gröna - lr hur?! Vilket som blir bra! Vad valde du? Hoppas ditt nyår blev bra hur som helst!! Kram

Anna sa...

Mami: Japp, det blev den tillslut :) Och nyårsaftonen blev fin, den med! Hoppas ni också hade kul - och det verkar ni ha haft, med tanke på vilken tid du var inne och kommenterade här ;) Kram!