torsdag 11 juli 2013

I väntans tider

Då återstår det bara 18 timmar till semester. Jag kan knappt bärga mig. 
Den här veckan, eller rättare sagt de senaste veckorna, har jag känt mig rätt slut på. En känsla som tagit över mitt mående i helhet mer och mer. 
Därmed kunde första sommaren med riktig semester inte kommit lägligare – annars hade jag väl förvandlats till en zombie. 

Hur jag ska inleda denna ledighet? Med mycket sömn, lite träning och i övrigt en ostrukturerad tillvaro. Fast allra först med en middag på Viktorias uteservering, om nu övriga Umeåbor vill vara så snälla att lämna ett ledigt bord åt mig om sisådär 19 timmar.

2 kommentarer:

mami sa...

Hoppas ni hittade ett ledigt bord och åt riktigt gott. Ha en skön ledighet nu båda två, kram

Anna sa...

Mami: Det gjorde vi minsann! :) Tack så mycket och detsamma! Kram