tisdag 24 maj 2016

Statusen inför loppet

Ikväll är det alltså dags för Blodomloppet, som jag tränat för i sju veckor nu. Och så vaknar jag imorse med halsont och blodblandat snor fulla näsan (varsågod för informationen). YEEEY! 

Igår kväll kände jag en viss besvikelse för detta, men nu orkar jag inte lägga energi på att vara besviken längre. Jag kommer lunka runt banan ikväll så gott det går och så får jag satsa på framtida lopp istället. Och framför allt fortsätta springa för att det är kul
Men om någon råkar se mitt resultat någonstans efter ikväll så vet ni i alla fall varför jag inte sprang snabbare! ;)
Mitt senaste lopp (Tjurruset) sprang jag med ett trasigt knä, så det verkar ju bli ett återkommande tema att kroppen min rapplar när jag ska vara med i någonting. Härligt med extra utmaningar, höhö.

Inga kommentarer: