torsdag 15 april 2010

I hate I kissed a girl!

Jag är heeelt slut på! Var trött redan innan jag stack iväg och tränade och nu har styrkemixen sugit den sista musten som fanns kvar ur mig. Lite konstigt ändå eftersom passet inte var jobbigare än vanligt (och lite energi brukar jag ha kvar efteråt).
Jag har emellertid en stark misstanke om att det är träningsmusiken som är energitjuven. Inte nog med att jag först var tvungen att genomlida vedervärdiga Hot and Cold under tiden axelpartiet fick jobba - direkt efter ljudade den minst lika horribla låten I kissed a girl från högtalarna.

Ett vanligt missförstånd är dock att jag inte gillar Katy Perry som artist. Tvärtom den missuppfattningen tycker jag att hon verkar asskön! Det är bara ovanstående låtar som ger mig svår huvudvärk och dålig musik-eksem.

Inga kommentarer: