onsdag 21 april 2010

Spinningfrälst (nåja, nästan i alla fall)

Jag överlevde gårdagens spinning! Är bara lite lämmen efter passet, att träna ben idag var i princip omöjligt. Hur som helst har jag blivit omvänd: Spinning är ju rätt kul och jag kommer definitivt träna det fler gånger. Och det trots att det bildades en centimeterdjup svettpöl under mig igår...

Att jag inte hunnit uppdatera något idag förrän nu beror faktiskt inte på träningsvärken utan på att vi har haft redaktionsdag (jag höll på skriva "relationsdag", haha!). Vad vi hittade på kan ni så småning om läsa här. Redan nu hittar ni reportaget från förra onsdagens träff med "alla kvinnors drömman" här.

1 kommentar:

Anja sa...

haha ja jag förstår att han har skvallrat trodde faktiskt han skulle börja grina där ett tag när vi berättade haha han är lite känslig hihi