måndag 19 april 2010

Underbara helg

I väntan på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att börja bege mig mot Grans kan jag berätta lite om min toppenhelg. Den började redan i fredags klockan 16 när Johan steg innanför dörren. Eftersom det var över två månader sedan han gästade Piteå var det extra underbart att ha honom här!

Fredagskvällen spenderade vi nere hos Emma där sällskapsspelen hade plockats fram. Jag fullkomligt krossade mina motståndare i både Monopol och Rappakalja så jag var mer än nöjd. Skönt att få ta ifrån Emsegumsan mästartiteln i Monopol.

Och så lördagen, ja... Vi hade grillfest som sagt och om än vädret inte var det bästa blev det en god middag och en rolig kväll. Tanken var väl att förfesten skulle utmynna i utgång till Challenge men så blev det aldrig. Istället hade vi allskön allsång och annat skoj hemma hos mig hela kvällen.

Igår var väl enda dagen som inte var sådär jätterolig. Jag låg kvar i sängen till ett-snåret eftersom marken gungade under mig när jag ställde mig upp. Men jag får väl se det som sviter efter en rolig helg!

Bilder - lördagskväll featuring:

Älskling och Emma

Jag och Sandra

André

Rödvinsläppar (och lite grillrester i mungipan)

Inga kommentarer: