söndag 11 april 2010

Girls night out

Jag hade så jävla kul igår! Kvällen som helhet var kanon, men det var ändå detaljerna som gjorde den. Som när en snubbe kom fram till mig och Sandra efter Challenge stängning och började trolla (han var rätt duktig faktiskt) för att sedan ta våra händer och konstatera att vi är dåliga i sängen, tolkat utifrån energilinjen. Jag gissar på att han har läst "Spelet".
Eller som när jag och nämnda Sandra rockade loss till sista låten omgärdade av par som dansade den klassiska mellanstadietryckaren.
Eller som när vi träffade på en dansk som skulle lära mig att säga "trettiotvå" på danska och tyckte jag hade en utmärkt uttal när jag sa något oförståeligt grötigt.
Eller som - ja ni fattar. Kul, kul, KUL!

Påminn mig dock om att aldrig ha på mig dödarskorna som jag bar igår. Malin och Maria fick turas om att bära mig hem för varje steg jag tog var rena tortyren. Tack för skjutsen tjejer!

Malin var såhär söt i sitt Minttupannband på förfesten

Utanför Challenge. Jag älskar att Sandra bara har med sin haka och halva glasögonen i bilden.

Jag visar stolt upp mina ej existerande halsmandlar

1 kommentar:

Emma sa...

Haha, Malin verkar då inte nöjd över hela halsmandelshistorien... :P