tisdag 27 april 2010

Stress på jobbet, lite sömn och inget internet

Har ni varit utan internet fyra dagar i rad nyligen? Om inte ska ni veta att man känner sig väldigt isolerad utan det. I torsdags åkte jag till hemstaden, och väl hos Johan möttes jag av en Macbook utan fungerande nät. VILKET TRAUMA!

Nej, men skämt åsido känner jag mig fortfarande lite låg efter helgen, fast inte på grund av internetavsaknad. Jag är sliten efter tre stressiga dagar på jobbet som jag dessutom toppade med på tok för lite sömn. Att jag sedan inte har kunnat surfa runt och hållit mig uppdaterad på viktiga saker (nu snackar vi inte bloggar) har också det varit lite nerve wracking.

Men det dåliga har vägts upp med några roligare saker, bland annat myskvällar och grillning. Nu längtar jag bara till denna helg då jag får vara ledig på riktigt!

1 kommentar:

vd sa...

Ledig!? glöm de, du ska ju passa upp mig och sandra :P