onsdag 5 januari 2011

Dag 2 - Min första kärlek

Första gången jag blev kär gick jag i sjuan. Objektet för min förälskelse gjorde praktik på min skola och var fyra år äldre än mig. Hans ålder gjorde honom sjukt spännande eftersom han naturligtvis betedde sig mycket mognare än mina klasskompisar.

Såhär i efterhand när jag lärt mig lite mer om livet inser jag att mitt 14-åriga jag troligtvis förväxlade kärlek med något slags pubertalt kåtslag. Fast vid den tidpunkten ansåg mig upp över öron förälskad och därför räknar jag det som min första kärlek. Historien fick dock ett olyckligt slut när denna kille valde min kusin framför mig och jag drabbades av hjärtesorg. I sisådär två dagar, men ändå. Ungdomsförälskelser är icket att underskatta!

4 kommentarer:

Cristel sa...

Annaaa, I think I remember detta kåtslag! ;) hahah!

Jessica sa...

va? vad var detta för kille, och vilken kusin :P?

Anna sa...

Jessica: Det var en kusin som är namne med dig ;)

Anonym sa...

Haha, vilka minnen ;)