torsdag 13 januari 2011

Älskling, jag vet hur det känns när broar till tryggheten bränns

Jag har inte gått ut i skogen och lagt mig under en sten (även om det ibland känns väldigt lockande). Har bara haft en jobbig vecka med en del praktiskt att ta hand om, men främst en massa känslor att ta itu med. Orken att göra så mycket annat än att bära en sorg som inte är av denna värld infinner sig inte riktigt nu.
Men vet ni vad - I'll be back before you know it.

Dina ögon kommer alltid le mot mig, liksom mina kommer le mot dig.

6 kommentarer:

Idamari sa...

Styrkekramar till dig.

Anonym sa...

Vilken fin bild Anna!



Kram.

Anonym sa...

härlig bild på er två syrran, från broder =)

Anonym sa...

Ååå så fint - ni båda och era vackra leende ögon! KRAMAR

Angelina sa...

Jättefin bild Anna!

Anna sa...

Tack alla ni anonyma och oanonyma. Kram till er!