söndag 6 februari 2011

Kort om helgen, innan jag måste rusa!

Ack du ljuva helg! Du kom inte en dag för tidigt men du tar då fanimej slut alldeles för fort!
Jag har haft ett fabulöst veckoslut - inte extraordinärt men härligt lagomt. Inledde helgen starkt med en oxfilé som smakade kötthimmel, gick sedan vidare till att leka med VDs brorsson och avrundade lördagen med några öl på Pipes. I dag har jag varit hos Thiger och blivit matad med alla möjliga, smarriga kolhydrater.

Om en stund ska jag landa helgen med bio: Burlesque. Har inga höga förväntningar precis men ska bli kul att se och höra Christina Aguilera på vita duken. Dessutom ser jag fram emot att ta del av kläderna - eller kanske snarare bristen av de.

1 kommentar:

Hanna sa...

Hm, brukar snoka på din blogg och jag tyckte minsann jag såg dig på Pipes och det var ju tydligen du! :) Världen är så liten ibland även för oss lyckselebor.