måndag 28 februari 2011

Tårtsäsongen är härmed inledd!

I dag fyller min fina, fina mormor 85 år. Tyvärr kunde jag inte gratta henne på plats just på bemärkelsedagen, men på lördag ska vi fira henne med en riktig braklunch (samma dag som en viss Anna fyller 22...). Har i alla fall ringt henne och sjungit med en enkel tulipan i kväll med den bästa sångröst jag kunde uppbåda. Mormor antydde att det lät aningen falskt.

Och i dag fyller även plastsyster Malin 20 år. Henne uppvaktade jag i lördags när hon bjöd på middag, fest och champagne. Av mig fick hon ett presentkort på Systembolaget, det kan ju komma till användning av när hon uppnått den respektabla åldern.

Grattis till er båda vackra damer!

2 kommentarer:

Plastsystra sa...

O man tackar så mkt! vilken ära :D

Anna sa...

Plastsystra: Men givetvis ska du få en plats på min ärofyllda blogg på din födelsedag Malin! ;)