söndag 20 februari 2011

Ledighet, detta ouppnåliga stadie

Jag skulle ge väldigt mycket för en ledig dag eller två just nu. Kanske inte min högra arm eller en massa pengar, för jag vill inte bli handikappad och jag har redan en rätt skral ekonomi - men jag något skulle jag allt kunna offra. I fredags när arbetsdan på VK var slut (smet kl 16) åkte jag direkt till Lycksele och började jobba på Shell (kl 18) och därefter har jag jobbat heeela helgen. Lägg då till att jag ägnade hela föregående veckoslut till att flytta saker från min saknades lägenhet så kanske ni kan förstå varför jag är utmattad...
Påstår inte att det är synd om mig. Inte alls. Är bara synd om de som måste vara i min omgivning eftersom jag blir på så dåligt humör när jag är utarbetad!

Ska försöka gaska upp mig i alla fall. Imorrn inleds sjätte praktikveckan och eftersom jag trivs som sjutton blir det nog inga problem att finna peppen. Fast jag kommer nog längta till den kommande helgen lite i smyg ändå...

4 kommentarer:

Robban sa...

Du göre bra du!
har ett tips att snoka upp med jobbet, en uppdatering hur det är med tatjana (?) hon som brännskadades . :)

Evelina sa...

Du är så duktig Anna! Förstår att det mäste kännas jätte tungt... så du har all rätt i världen att vara trött!
Sköt om dig!

Anna sa...

Robban: Tack bobbelibobban, det var sådana där kommentarer jag fiskade efter ;) Hm, det var verkligen en bra idé. Får snacka med någon och se vad som kan göras!
Evelina: Tack! Och sköt dig själv höll jag på säga ;)

Robban sa...

Jag ser med spänning fram emot att se/höra om ett reportage om det med din bild nedanför ;)