tisdag 1 november 2011

Snart åker vi!

Det var länge sedan jag gav ett livstecken ifrån mig här, har haft fullt upp med Baliförberedelser!

... Fast där ljög jag. I vanlig ordning sköt jag upp allt till det sista och därmed har det varit gasen i botten i dag för att bli resklar. Under dagen har jag, förutom stressen, också tampats med min vimmelkantighet över att vi ska fara. Fick nästan hålla för munnen när jag drog runt på stan för att inte utstöta högljudda iiih:n.
Tror det var först i dag det faktiskt gick upp för mig att vi ska göra denna resa.

Farsgubben hade förresten en önskan om att jag skulle skapa en resedagbok, vilket jag var nära på att göra tills jag insåg att jag faktiskt kan skildra resan här på bloggen. Det återstår att se hur mycket det blir av den varan men några livstecken har jag för avsikt att avge även under november.

Vi hörs när vi hörs helt enkelt!

4 kommentarer:

vd sa...

bara så du vet så saknar jag dig redan! å jag är avis, här blev det mörk typ klockan 16.00 :(

MrJ sa...

Du är inte ensam om att sakna, jäkla quinna att åka iväg en månad sådär! Kan iaf rapportera att dom är framme och har checkat in på hotellet.. bara 28 grader varmt vid 22-tiden...inte alls avundsjuk.

vd sa...

Haha jamen det var ju himla tur att de va kallt där... varför ska man plugga?

Anna sa...

VD: Och jag saknar dig frugan! Kan trosta dig med att det blir morkt har vid 18-snaret ;)
MrJ: Vad rar du ar som avlagger rapport for min del :)