tisdag 7 februari 2012

Knegartider

Min bloggfrekvens är under all kritik för tillfället men det har sina skäl. Sedan i torsdags och en månad framöver vikarierar jag ständig dagtid på VF. När jag väl kommer hem är jag kräkless på att sitta framför en datorskärm. Dessutom är jag kvällstrött för första gången på jag vet inte när! Eller jo, det vet jag förresten: För första gången är jag kvällstrött sedan i somras. Det var nämligen då jag endast arbetade vanliga knegartider senast.

Annars känns det ruskigt fint att ha vetskap om att jag har jobb ända till i mars nu, efter att ha harvat på med inhopp hela hösten!

2 kommentarer:

mammsingen sa...

Så är det absolut - framför en dataskärm i princip 8 timmar gör att man inte längtar sååå att fortsätta efter jobbet...... Välkommen in i mitt gäng :-)

Anna sa...

Mamma: Tack!