söndag 5 februari 2012

Topp fem över dåliga saker med att skada knäet:

5. Att ha på sig högklackat är bara att glömma.

4. Jag ser ut som en idiot när jag linkar fram.

3. Brorsan får ett klart försprång i löpträningen inför vårt syskonlopp i juni.

2. Det gör ont.

1. Roliga aktiviteter såsom punch out, fartfylld bugg, videoinspelningar (som innefattar att man gör mer än bara sitter rakt upp och ner) och den livsfarliga sporten utförsåkning är uteslutna.

I torsdags ringde de från ortopeden och flaggade för att jag kan ha ådragit mig en ligamentskada. Jag vet inte vad det innebär och jag hoppas att jag slipper bli varse. Något säger mig att jag får dras med ovanstående punkter om så skulle vara fallet.

4 kommentarer:

Emma sa...

Men nej! Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt :( Krya på dig!

Anna sa...

Emma: Tack! Jag hoppas också att det bara är ren inbillning eller något liknande :)

mammsingen sa...

"Att ha på sig högklackat är bara att glömma" - Absolut värst - eller hur ;-)

Anna sa...

Mammsingen: Absolut - helt sjukt frustrerande ju ;)