fredag 24 februari 2012

Önska kostar ingenting

Om tio dagar fyller jag 23. Jag börjar bli så till åren att det känns som att jag inte gör annat än att fira födelsedag! Fast jag tycker fortfarande det är kul med att bli firad - hoppas verkligen att någon vill komma förbi på en tårtbit den 5:e...
Om någon nu tänker komma förbi och känner för att ge mig en present tycker jag att följande vore kul att få:

- Shadow Stud från Jeffrey Campbell (storlek 38!)
- Rosa Dr. Martens
- Sängkläder i satäng, gärna vita!
- En vegetarisk kokbok innehållande recept man faktiskt vill tillaga!- After Eden Spine Ring från Bjørg. Gärna även armbandet Spine Cuff.

Önskar mig även andra fina smycken, en ny bäddmadrass och en massa kuddfodral. Som vanligt spränger flera av grejerna jag vill ha mångas budget, men önska kostar ingenting. Som det så fint brukar heta.

4 kommentarer:

Limpan sa...

ska du kast ihäl en mindre älg med de översta skorna? :P

mami sa...

Håller med dej Linus men vem vet vad Anna tänkt satsa på framöver. En ny variant av älgjakt kanske? :-)

Anna sa...

Linus & mamma: Om ni ger mig skorna i födelsedagspresent får ni se vad jag tänker använda de till ;)

mami sa...

Törs inte!! ;-)