tisdag 10 juli 2012

Tisdagar har tendens att bli min nya favoritveckodag

Vilken dag det har varit! Upp som en pannkaka och ner som en sol, eller nåt. Översatt betyder det att när jag vaknade i morse var jag högst motvillig till att kliva upp. Och när jag masat mig upp ur sängen möttes jag av ett får i spegeln (resultatet av att lägga sig med blött hår).
Därefter har dagen sakteligen blivit bättre och bättre. Först genom att regnet började falla först efter att jag kommit till jobbet och därefter för att arbetseftermiddagen blev intensiv - älskar när det är mycket på jobbet emellanåt. 


Men dagens verkligen crescendo nåddes när jag slöt upp med Ewa för  middag. Visserligen var vi lite väl optimistiska när vi trodde att det skulle finnas lediga bord på TC. Trots att det råder tisdag och regn var det fullbokat. Men sällskapet och maten var minst lika gott på Lottas! Likaså vinet. Nu ska jag gå till sängs och hoppas att jag sover bort det sistnämnda. God natt!

En relativt omotiverad bild för att fylla avsaknaden av foton.

Inga kommentarer: