torsdag 21 februari 2013

En kär tradition återupplivas


Vet ni vad? Imorgon får jag äntligen återse dessa godingar! I Bygdeträsk förstås, som traditionen påbjuder. 

Emma har jag inte träffat på åtta månader, André inte på tio månader och Sandra har jag knappt sett röken av sedan vi tog examen i Piteå. Som ni kanske förstår är suget efter dem stort. 
Nu hoppas jag bara att herr'n i sällskapet frisknar till och kan komma som planerat. Jag har lovat att fjärrheala honom på 64 mils avstånd. Ni kan väl bidra med lite tankekraft så att vår reunion inte sabbas av en elak virusinfektion? 

4 kommentarer:

mami sa...

Hoppas healingen har funkat :) Ha en riktigt fin helg nu med dina fina vänner!

Anna sa...

Mami: Den funkade dåligt, tyvärr. Jag kanske inte har några mediala krafter när allt kommer omkring...

Limpan sa...

synd, jag såg nämligen i folkbladet (notera, inte VF) att de söktes en häxa i umeområdet, men de va nog inte du ;)

Anna sa...

Limpan: Jo, jag såg också det jobbet. Hoppas de inte läser min blogg, för jag funderar på att söka!