onsdag 13 februari 2013

En era går mot sitt slut

Igår var jag ute och käkade middag med mina braiga kollegor. Drack bubbel. Mumsade på Kalixrom. Slevade i mig musslor. Fick blommor. Fick presenter. Fick höra "tack för den här tiden, det har varit kul att få arbeta med dig".

Avtackningsmiddag. Nu är det bara en skälvande vecka kvar av min tjänst på Totalt Umeå. Det känns så himla sorgligt, men jag ska inte sörja att det snart är slut förrän det faktiskt är slut. En vecka kvar. Let's make the best of it.
Visserligen inte en bild från gårdagen, men däremot en bild från när jag var på Rex senast (jäklar vad mycket Rex det blivit på sistone!). Och jag hade ju faktiskt samma klänning på mig igår. 

2 kommentarer:

Robbelibobban sa...

what? Vad har jag nu missat? Vars bär det av / tillbaks kanske till nu då?!

Anna sa...

Robban: Till Folkbladet. Jag drar historian för dig nästa gång vi ses!