söndag 14 april 2013

Med tankarna på annat håll

Robban påminde mig för en stund sedan om att jag har en blogg. Ja, jag har faktiskt nästan glömt bort det i veckan! Dels för att det har pågått alldeles för mycket i min skalle under veckan, men också för att jag haft ganska mycket för mig. Ganska mycket roliga saker, till och med! 

Bland annat har Ewa bjudit mig på middag på Angelini. Har inte träffat Ewa sedan i höstas, så det var på minst sagt på tiden att få sitta ner och surra med henne några timmar. Att dessutom få avnjuta det goda sällskapet med god mat var förstås en bonus! 
Sedan har jag även haft nöjet att hänga med syrran, Thiger och Idamari vid skilda tillfällen. Grym vecka må jag säga, när jag fått träffa fyra favoritmänniskor på raken. 

Nu återstår det att se om jag blir bättre på att blogga här framöver (och då med mer än bara korta, tråkiga sammanfattningar). Ärligt talat så har jag snuddat vid tanken på att lägga ner detta. Men å andra sidan – varför vara så drastisk? Bara för att jag är relativt opepp på att blogga för tillfället finns det ju ingenting som säger att jag inte kommer få världens inspiration och motivation snart igen. 
Ska faktiskt knåpa ihop ett inlägg redan nu om något jag ägnade mig åt för några timmar sedan. Så stay tuned Robban! :)
I brist på andra bilder slänger jag upp en bild från några helger sedan, när jag hade tjusigt hår och öppen mun.

7 kommentarer:

Robbelibobban sa...

Nu är ordningen återställd ;)

Anna sa...

Robban: Jävlar, vad snabb du var nu! Har du suttit och f5:at min blogg? ;)

Robbelibobban sa...

Haha faktiskt inte, kom nyss hem, sem dem dagliga surfrutinen genom diverse sidor och din är bland den första att gå igenom, sen hade jag ju på känn det skulle komma inlägg ikväll så man var väl extra pepp på läsa ;)

Anna sa...

Robban: Du är ju för söt. Kul att du gillar att läsa min blogg! :)

Inga-Liz sa...

va fin du är!

mami sa...

Fina Anna!! kram

Anna sa...

Inga-Liz & mamma: Tack! :)