tisdag 18 juni 2013

Lillkorv kommer hem! En hyllning.

Imorgon kommer min bestiz Tina äntligen hem efter 13 långa månader i det stora landet på andra sidan sundet. Som jag längtat efter den där tokan!

Till hennes ära och ankomst har jag satt ihop en bildbonanza från de senaste åren. Tyvärr ligger alla mina gamla bilder på en knappt startbar dator, så jag fick skrapa ihop lite från mitt nyare bildarkiv. Men ni ska veta att vi varit kömpisar länge, länge (över 10 år!) så det finns långt fler (och värre!) bilder än dessa:
Vi har dansat ohämmat tillsammans.
Vi har varit härjade under Metaltown.
Vi har skrattat oss suddiga.
Vi har varit beskedliga under mammas 50-årsfirande.
Vi har ibland fallit ihop.
Vi har varit jävligt coola.
Vi har varit kärleksfulla vänner som trots att det ibland stormat mellan oss alltid hittat tillbaka till varandra. Det ska bli så skönt att ha Tina på en armlängds avstånd igen.

1 kommentar:

mamma nettski sa...

Vad härligt att lill-Pölsa hittat hem igen. Hoppas få se henne snart!
Ge henne en STOR kram från "nettski" tills vi ses!