måndag 22 augusti 2016

I'm bored. Play with me!

Igår hade jag ingenting på agendan och det var så förbannat skönt att "ha tråkigt" för en stund. Jag tog tillfället i akt att bege mig ut i blåbärsskogen igen för att stilla den samlarmani som infann sig efter förra helgens bärplockning. Det känns ju faktiskt rätt fint att ha blåbär som kommer från skogen ett stenkast härifrån i frukostyoghurten. 

Sedan passade jag, som synes här ovan, på att göra Harley Quinn-sminkningen jag blev sugen på att testa efter jag hade sett Suicide Squad på bio. Jag önskar verkligen att jag tog mig tid att leka med lite smink oftare, för det är verkligen löjligt kul! Sen är jag ju ingen Linda Hallberg precis (I wish), men det är väl inte riktigt ambitionen heller. Jag är bara nöjd över att få kladda lite!

2 kommentarer:

mami sa...

Du verkar då inte ha alltför långtråkigt :)

Anna sa...

Mami: Haha, nej, jag är nog rätt bra på att roa mig själv. Åtminstone emellanåt! :)