torsdag 9 augusti 2007

BBQ

Gårdagen på stranden va superhärlig!
Varmt och skönt, och så lyckades man t.o.m. bli lite brun...

Kvällen avrundades med grillning hos Robert. Den va också super - fläskfilé på grillen, tzatziki och potatisgratäng. Och till det fick man sig även nån öl och efteråt sippade man lite Bailey's. Yummie!
Att jag sedan fick spöa skiten ur alla i Chicago och femhundra gjorde inte saken sämre. Sedan fick jag stryk i ruter sju - men vem bryr sig om ett barnspel?! Haha.

Ska ut på stan nu och leta efter doppresent till min kusins lilla flicka Natalie som ska döpas nästa lördag. Eftersom vi drar till Gbg på måndag (som jag tjatat om nu ett tag), kommer det inte hinnas med nästa vecka. För jag menar - vem fanken vill kuta runt och leta doppresent i storstan när man bara vill hitta kläder till en själv?

Inga kommentarer: