onsdag 29 augusti 2007

Dagens blondietips!

Ibland är man ungefär lika smart som en konserverad fiskbulle.
Jag va på Jysk för någon timme sedan för att köpa en hallspegel som jag sett i något reklamblad. Den fanns kvar, den va snygg och den va billig - allt bra med andra ord. Däremot var den lite större än vad jag tänkt mig, och en stor spegel i kombination med en Audi 100, som är en liten bil, är inte sådär jättelyckat. Hur jag än försökte fick jag inte in spegeljäveln i bilen, utan fick stå där på parkeringen och se ut som någon jäkla blondie som shoppat för stora saker för sin lilla bil.
Allt slutade dock lyckligt, tack vare att jag har en snäll pappa som kunde komma och byta bil med mig.

Så dagens blondietips lyder alltså: köp inte större saker än att du kan transportera hem dom.

Inga kommentarer: