tisdag 28 augusti 2007

Årets fulaste bild?

Igår fick jag verkligen tuppjuck på en bild jag fick se. Bilden föreställde jag och Simon och va tagen på Sandra och Björn bröllop. So far, so good. Men den va verkligen hemsk. Vi ser väl båda hyfsat okej ut till utseende på bilden (i alla fall Simon), men kompositionen är helt fel. Jag blev placerad typ en halvmeter framför Simon för att han skulle få stå uppe på en liten slänt för att se längre ut (han är några centimeter kortare än mig, och på bilden har jag på mig högklackat). Resultatet blev dock att jag ser ut som en jätte; mitt huvud är typ dubbelt så stort som Simon, och trots försöket att placera han på en högre slänt ser jag ändå en decimeter längre ut än han. Suck... Kan tyckas fjantigt att störa sig på sånt, men det va nämligen den enda bilden som togs på oss under bröllopet och man kunde ju ha önskat att det skulle se bättre ut när man stylat till sig och allt. Men, men. Man kan inte få allt här i världen! Publicerar bilden här nedan för att ni ska förstå hur knäpp den ser ut och på det sättet sätta punkt för mina irritationer. Ciao!

1 kommentar:

Lina - iamraur@gmail.com sa...

Jag tycker du ser både vrålsöt ut på bilden och du ser dessutom hemskt snäll och trevlig ut :D

//Raur på Raur.se