måndag 6 augusti 2007

Livet från den ljusa sidan

Just nu känns allt så bra igen. Det har slutat regnat, värmen och solen. Sommaren har återkommit till vårat avlånga land!

I torsdags hittade vi den. Vår lägenhet! Vi har och kikade på en och bestämde oss nästan direkt; det var som att allt stämde. Planlösningen, utseendet, läget och hyran. Äntligen ska vi flytta ihop, jag och Simon. Flytten sker den första september, så håll ögonen öppen efter inflyttningsfest...

Dessutom har jag bara fyra arbetsdagar kvar den här sommaren. Är dessutom ledig ons-tors och jobbar kväll imorrn och på torsdag, vilket betyder att jag har fyra sovmornar nu på raken. FYRA SOVMORNAR! Det sitter verkligen bra efter fem relativt tidiga mornar nu på rad... Jag behöver verkligen sömn just nu.

Om en vecka drar vi också till Göteborg. Bara för fem dagar, men det känns skönt att komma bort hur som helst. Blir några intensiva dagar med shopping och Liseberg. Jag hoppas verkligen att det blir kanon!

Nu ska jag dra ner till stranden och få min dos av solen idag. Jag har ju jobbat till fyra så det förtjänar jag verkligen!

Inga kommentarer: