onsdag 8 augusti 2007

Strandlivet är toppen!

Äntligen har jag också fått helg! Efter att ha jobbat åtta dagar i rad är jag nu ledig idag och imorrn, känns härligt! Iofs jobbar jag hela helgen nu, men sen är jag bär det av till Gbg. Satan va jag längtar...

Igår låg jag på stranden hela dagen innan jag började jobba (det är skönt att jobba kväll då det är sånt här väder!) och idag hade jag tänkt göra en favorit i repris. Har insett att jag lider av noll beachångest; jag skulle kunna bo i bikinin hela sommarn om bara vädret tillät. Varför ska man liksom gå runt och jämföra sig med alla toksmala och supersolbrända människor då man kan trivas med sin bleksmygfeta kropp precis som den är? Det har jag aldrig förstått...

Nu ringde Thiger (min vän sedan tidiga tonåren som heter Evelina i förnamn för ni som inte har koll) och tyckte att vi skulle masa oss ner på Lyckan. Så det är väl bara att lyda antar jag.
See you at the beach!

Inga kommentarer: