onsdag 22 augusti 2007

Dags att röra på fläsket

I och med att skolan har dragit igång igen har jag även börjat träna på nytt, efter att ha varit hyfsat lat under sommaren. Har varit på gymmet två dagar i rad nu, plus att jag och Hanna var ute och gick med hundarna igår. Jag känner mig faktiskt riktigt duktig än så länge, men snart tröttnar man väl och lägger sig på latsidan igen. Det brukar ju kunna bli så...

Idag har jag skippat highheelsen som dödade mina fötter igår och matchar baggyjeansen med sneakers. Mycket bekvämare!

Imorse va jag dessutom uppe med tuppen - i alla fall relativt sett. Jag börjar inte förrän kl.
10.20 (sovmorgon äger!) men jag va ändå uppe kl 8. Kan i och för sig ha berott på att min kissblåsa höll på att explodera, men jag tycker ändå att det va duktigt gjort att inte sova bort hela morgonen.

Nu ska jag ta en promenad med Zorro innan jag ska trampa iväg till skolan på min rostiga cykel.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: