tisdag 18 maj 2010

Fröken i-sista-minuten har gjort det igen

Jakdfjdfgöljfgflgf. Ungefär så benägen känner jag mig att blogga just nu. Min hjärnkapacitet är i botten och jag är helt mentalt utmattad men jag får försöka ändå.

Självklart är det B-uppsatsen som jag ställt till tankemödan för mig. Två dagar i rad har jag och Malin suttit över åtta timmar och skrivit tills varje ord har kostat blod. Men i kväll lämnade vi slutligen in arbetet och fick fira med en sen middag på Max.
Att vi fått slitit hårt den senaste veckan beror på oss själva, det är jag fullt medveten om och jag jag förbannar det faktumet. Det hade varit skönt att haft en syndabock att beskylla för detta lidande. Fast så går det när man är fröken i-sista-minuten. Och jag lär aldrig lära mig...

1 kommentar:

mami sa...

Skönt att det är gjort nu då "fröken-i-sista-minuten" :-)
Vi ses om en dryg vecka - i Piteå!
Ps. jag skippar den LILLA madrassen den här gången, eller vad tycker du? ;-D