tisdag 11 maj 2010

På min solokvist igen

För första gången på 10 dagar är jag själv igen. Efter att VD, Sandra och Johan har besökt mig och jag har hälsat på Jessica befinner jag mig sitter jag på min solokvist och försöker minnas vad jag gjorde innan jag försökte vara social 24 timmar om dygnet.

Tidigare i kväll kände jag mig lite trulig över att inte veta vad jag skulle hitta på, men nu njuter jag bara av min ensamtid. Jag har låtit tårarna trilla ner i diskvattnet när jag lyssnade på ett sorgligt reportage i P3's verkligheten. Medan jag tittade på Halv åtta hos mig åt jag godis och låtsades om att Beach 2010 inte rör mig. Om en stund ska jag ta en promenad i kvällssolen och kanske ringa någon kär vän - för helt social isolerad vill jag inte vara i kväll.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Det är en Panasonic Lumix "DMC-TZ5" ;)

Sandra sa...

Det är de nog, det har ju kommit en ny som har lite bättre zoom m.m.