torsdag 20 maj 2010

En dag vid havet

Ännu en underbar dag är förbi och nu känner jag mig helt utvilad - och rätt sandig efter en dag på stranden. Förtäring av den medhavda maten och roliga samtalsämnen varvades med korta promenader både på stranden och i vattnet. Det var faktiskt inte så iskallt som man kan tro, men tyvärr inte badtemperatur ändå.

Precis sådana här stunder behöver jag då och då! Att bara ta det lugnt, omgiven av folk som får en att le. Det är lycka i sin enklaste form.

Det vackra havsbadet

Sofia Barbaren ska vi kalla henne hädanefter ;)

André hittade ett lerbad för sina fötter.

Mm, geggamojja!

Havsnymfen Emma

Grabbarna upptäckte - till sin stor förtjusning - att de hade likadana kallingar på sig idag. Woho, sensation!

Jag och Dennis fånade oss i vattnet

Dennis är så het att jag seriöst funderar på att bli gay.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskade hur du smörjde in dig i lera! Bästa NÅGONSIN!
/Dede

Anna sa...

Dede: Allt för konsten vettu.