onsdag 19 maj 2010

What a beautiful day!

Efter en klassisk jobbhelg och två slitardagar i skolan tyckte jag att jag allt kunde unna mig en ledig dag - så det är precis vad jag har ägnat denna onsdag till.
L E D I G H E T.
Inledde dan med en välförtjänt sovmorgon som jag toppade med en gópromenad i solskenet innan frukosten. Sedan har härligheten rullat på: Jag har käkat glass med Emma, vi har legat på kajen och solat och de senaste två timmarna har spenderats framför tv-rutan. Mitt i dan lapade jag också sol på balkongen. Det är verkligen sjukt varmt ute... Sjukt jäkla skönt varmt!

Det enda jobbiga jag avverkat är träningen. Resultatet av ett för snålt vätskeintag under dagens lopp kombinerat med hettan inne i lokalen gjorde att jag var torr på insidan och genomblöt av svett på utsidan. Men, men. Livet kan inte vara enbart harmoniskt hela tiden.

Leker cool på balkongen med arm och ben reflekterandes i brillorna.

Inga kommentarer: