tisdag 31 januari 2012

Svart ska det va!

Håller just nu på att grotta ner mig i bilder från Fashion Week Stockholm och det ska erkännas att det sipprar ut lite dregel från mungipan emellanåt. När jag såg detta forsade rent saliven:

Va! Skulle det inte vara underbart om Sveriges män gick klädda som fashionlajvare i höst? Ja, jag är seriös.

Min favoritvisning (i bildform, förstås) är kanske inte helt otippat V Avenue Shoe Repair. Deras snäva färgskala är ju som gjord för min garderob! Dessutom är detaljerna och skärningarna helt fantastiska. Kolla bara:


Samtliga bilder är från stureplan.se.

Om någon undrar varför jag helt plötsligt leker modebloggar-wannabe kan jag berätta att jag älskar att kolla visningsbilder - det är inget nytt påfund. Även om det kanske inte syns i bloggen eller min egna klädsel...

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Du kanske blir stolt över mina skor ;) kanske...

Anna sa...

Viktoria: Oh, det låter spännande. Du måste visa mig pjucksen snart! :)