tisdag 6 november 2012

Förser ögonen med bälte och hängsle

I månadens Glossybox fick jag bland annat med ett par färgade linser. Kul att testa, för det har jag aldrig gjort förr. Tråkigt däremot att de är utan styrka, för jag ser ju ingenting i dem! 

Idag, när jag haft en glasögonbärardag, fick de dock åka på. Kändes lite som att ha både bälte och hängsle med glasögon och linser i kombination, men det gick an ändå! Upptäckte dock ytterligare två minus med linserna: Jag blir rätt irriterad i ögonen (vilket framgår av mina rödkantade gluggar på bilderna nedan) och mina två gröna känns inte alls lika färgsprakande nu när jag tagit av mig färgförstärkarna.  



Nu står jag i valet och kvalet om jag ska offra några timmars sömn för att bevaka just ett val. Undra förresten vad som har störst betydelse, mitt val i den frågan eller det amerikanarna ställts inför idag... 
Heja Obama, förresten!

Inga kommentarer: