onsdag 7 november 2012

Vem kan stoppa mig i mina racertights?

Kommer klimatförändringen föra med sig strandväder i december? Eller ska det hållas någon springtävling med ett grymt förstapris här inom kort? 
Något måste det vara, för från att man kunnat få alla fyra löpband på gymmet för sig själv råder det helt plötsligt huggsexa om banden. 

Jag lyckades ändå ta ett i beslag ikväll och sprang hela en mil. EN MIL! När hände det senast? Jag vet faktiskt. I april förra året. Sjukt länge sedan. Men nu ska det bli ändring på det! Fler mil ska avverkas här framöver och det i ett snabbare tempo än vad jag presterade ikväll. 
Träningsbyxorna jag införskaffade förra helgen råkar ju vara ett par riktiga racertights, så det ska nog gå (springa!) vägen.


Hej hej, från en svettig tjej!

Inga kommentarer: