tisdag 13 november 2012

Hej, jag heter Anna och jag är skomissbrukare

Just nu försöker jag dra ner på min skokonsumtion. Jag tycker på riktigt att det är helt befängt att ha ett helt upplag skor hemma, såvida man inte är en tusenfoting. 

Så i helgen kunde jag förstås inte hålla mig, utan var tvungen att investera i raringarna nedan. Köpet rättfärdigades med att det faktiskt var tredje gången jag var inne och provade samma par. Det var helt enkelt meant to be. Visst var jag nöjd när jag spatserade runt i de igår, sprätte med fötterna och inväntade komplimanger (som dessvärre uteblev). Men innan lunchen ens var kommen hade jag skavsår som inte var av denna värld. 
Vad är det man säger? Synden straffar sig själv. Jag tröstar mig med att synden sällan varit så stilfull.



3 kommentarer:

Robbelibobban sa...

Haha ja du och din skofetish ;)

Anna sa...

Robban: Vi går som hand i hand, ja! :)

brorsan sa...

eller...eller fot i fot ;)