tisdag 13 november 2012

Innan deadline

Puuuuuuuh. Det må bara vara tisdag, men efter den här arbetsveckan so far hade det lika gärna kunnat vara fredag eftermiddag. Kort återberättat jobbade jag ända in i kaklet igår (ända till läggdags, för att tala klarspråk) och idag kämpade vi med tidningen in i det sista. Tre minuter över deadline hade vi korrat den sista sidan. 
Har faktiskt inte hunnit se den färdigtrycka tidningen, men jag hoppas innerligt att det ska vara ett bra nummer. Det måste vara ett bra nummer, för fasen vad vi kämpat! 

All denna innan deadline-hets till trots har tanken "fasen, vilket roligt jobb jag har!" varit återkommande det senaste dygnet. Och tur är väl det, för annars hade jag nog inte tagit mig upp ur sängen i morse.

Nu: En sista sejour på sofflocket innan det bär av på gymmet för ett kort löppass. Avslappning at it's best!

Inga kommentarer: