tisdag 1 januari 2013

Aftonens klädsel

När vi ramlade in genom ytterdörren i natt kom jag på att jag ville fotas i min nyårsutstyrsel. Så dags att börja tänka på det då, när frisyren ramlat ut och den stora tröttheten slagit till....
Men Johan var snabb på att lyda order och plocka upp kameran så här kommer den: Nyårsoutfiten (ja, jag var kapabel att välja klänning till slut, helt på egen hand...)!
  Jag är alltså inte dyngpackad som den här bilden lätt kan få en att tro - bara väldigt, väldigt trött. Om någon förresten undrar varför jag alltid posar framför ytterdören beror det på att det är enda stället i vår boning där ljuset är hyfsat okej.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja. Tänk om jag kunde se hälften så bra ut i den klänningen som du. Vacker som en dag.

Anna sa...

Idamari: Jag tror visst att du passade minst lika bra i klänningen, men att det kanske finns plagg du känner dig finare i... :)
Tack i alla fall!