måndag 7 januari 2013

En omild behandling

Jag hade nästan glömt bort denna nästintill obligatoriska övertid som brukar infalla under veckans första dag, i och med att det varit aftnar de två senaste måndagarna. Men jo, traditionen håller i sig trots att det numera är 2013! 
Efter denna kväll får jag skriva in ytterligare fyra övertidstimmar i arbetstidsrapporten...  

Just nu känns det nästan som att en hel förskoleklass hoppat på min kropp (och speciellt mycket på huvudet). Skulle helst vilja dråsa i säng, fast med tanke på att jag svalde middagen för en timme sedan avvaktar jag en stund till. Då kan jag ju även passa på att visa hur festlig jag varit i min nya löskrage, såhär måndagen till ära:

5 kommentarer:

mami sa...

Men va fin!! Var hittade du den?

Sara - Mamma till Elvin sa...

Sv: Vad kul att du läser min blogg :) Detsamma gäller mig, jag är jättedålig på att kommentera men brukar kika in här också! Nu var det dock ett tag sedan då jag helt glömt bort adressen, virrpanna som jag är ;P Men kul att du kommenterade så jag fann din blogg igen!! Hoppas allt är bra med dig. Kram

Anna sa...

Mami: På Rut m.fl.! Jag haffade den sista - men jag såg att de fanns på Nelly också ifall du är sugen :)

mamsingen sa...

Jo jag blev allt lite sugen.. :)
Ps. Fin i håret blev du oxå - ifall jag inte har sagt det redan. Ds.

Anna sa...

Mami: Men du kan få låna min! Jag kommer antagligen inte använda den alltför ofta (om än den är fin!).
Tack för komplimangen! :)