torsdag 24 januari 2013

Min stilförebild heter Rosa

Nämen, vad skådar mitt fashionöga om inte en cow print-trend på ingående?

Givenchy Pre Fall 2013 / Betessläpp Pre Summer 2012

Nu blev det allt lätt för en koälskare, likt undertecknad, att besluta vad hen ska bära resten av året! 
Helt plötsligt känns min tidigare kärlek till leopardmönstrat helt död och ersatt av en spänning inför att komönstrade plagg ska landa i butik...

Tills dess kanske jag klickar hem denna för att tillfälligt stilla mitt nyuppkomna begär:

3 kommentarer:

Inga-Liz sa...

Alla blir absolut glad då du spatserar omkring med denna! :)

mami sa...

Ha ha, det tycker jag absolut du ska göra. Du kommer att bli skitsnygg ;) Muuu

Anna sa...

Inga-Liz: Då kanske jag dyker upp i den på söndag ;)
Mami: Haha, tror du verkligen det..?