torsdag 3 januari 2013

Tuff start och norrlänningsbevis

Nepp. Det blir inget nyårsresumérande ikväll. De planerna förbyttes nämligen mot övertidsarbete, som en slags kickstart på jobbåret 2013. Antar att det är en konsekvens av att vara ledig en extra dag under en utgivningsvecka. 

Men det ändå kändes kul att vara tillbaka på redaktionen och igång igen! Och imorrn är det sista arbetsdagen innan helg! Tjoho! 


Idag anlände för övrigt mitt sprillans nya skoterkort - jag hann förnya det trots att jag var en av dem som inte förstod Transportstyrelsens otydliga utskick! Borde inte skoterkortet heta norrlänningsbevis förresten..? (Förresten 2: Kul att jag signerat kortet med "Anna Bengan"!)

4 kommentarer:

Robbelibobban sa...

haha ja du är rolig du anna, norrlänningsbevis lät dock intressant ;)
Bengan...? Kanske det blir ditt nya smeknamn istället för trilltora då! :)

Anna sa...

Robban: Kul att jag kan roa! Jag skippar dock helst att bli kallad Bengan, tack! :)

mammsingen sa...

Trilltora passar dej betydligt bättre! ;)

Anna sa...

Mami: Puh, tack! ;)