tisdag 7 oktober 2014

Ekorrhjulet snurrar på

Numera bloggar jag nästan enbart om vad jag har för mig om helgerna (och vad jag gjorde i New York, haha). Men det är ju för att vardagarna är så förbannat enformiga! Jag jobbar, kommer hem, lagar mat, äter middag, tränar och går och lägger mig. Hur kul är det att skriva om på en skala? 

Nu ska jag inte vara orättvis mot min vardag. Jag gillar mitt jobb. Jag gillar att äta middag (fast någon kan gärna få komma hem och laga den åt mig). Jag gillar att träna. Och emellanåt hinner jag faktiskt göra något guldkantat, som att hitta på något med vänner eller Johan. Men ändå! Jag skulle vilja ha några fler timmar på mitt dygn, tack. Alternativt förmågan att vara på flera ställen samtidigt och göra olika saker på samma gång. 

Men tills dess får ni dras med att mest bara få uppdateringar om mina fabulösa helger. 

2 kommentarer:

Inga-Liz sa...

Fixar aldrig din sambo middagen?

Anna sa...

Inga-Liz: Oops, formulerade mig kanske lite fel. Givetvis lagar han också mat! Men oftast lagar vi middagen tillsammans och då slipper jag ju ändå inte undan... Men det minskar ju arbetsbördan, helt klart! :)