måndag 20 oktober 2014

Peace, love och peruker

I lördags gick vi i mål med höstens fester när Mattias höll sin 40-årsfest med 70-talstema. Den här festen hade jag sett fram emot lite extra, just för att det var temafest. Jag gillar verkligen att få spöka ut mig!
Tyvärr insåg jag under tiden jag gjorde mig i ordning att jag borde lagt ner tid på att hitta fler detaljer till min outfit. Fast å andra sidan gjorde min gräsliga peruk ett jäkligt bra jobb ensamt!

Hur festen var? Jodå, skitrolig! Det var minst sagt underhållande att se allas utstyrslar, speciellt alla peruker och lösmustascher (och äkta mustascher!) som samsades under samma tak. Att alla levde sig in i tidsepoken även på dansgolvet höjde underhållningsvärdet ytterligare en nivå. 

Jag planerar att försöka sno andra festdeltagares bilder från festen, men tills vidare får ni se hur jag och brun-Benny tolkade 70-talet. Eftersom produktnamnet på Johans peruk var "brun Benny" fick han gå under det namnet under hela kvällen. Haha!

Inga kommentarer: