måndag 22 december 2014

No stress

Åh, vad nöjd jag är över att jag tog (och fick!) ledigt de här två dagarna innan julafton. Jag har verkligen inte gjort något speciellt idag – bara varit hos frisören, tränat och slagit in de sista julklapparna – men att få tid att varva ner innan firandet är guld värt. 

Och ikväll har Thiger bjudit på glögg i sin nya crib! Att hon återigen bor 5 kilometer ifrån mig istället för 600 kilometer, det är guld det med. 
Imorrn får jag träffa henne igen, för då gör vi gemensam sak i att åka mot Lycksele och julfirande!
Jag har bestämt mig för att spara ut håret nu igen, så målet med dagens frisörbesök var bara att fräscha till färgen och tunna ut lite av hårhjälmen. Har nått en kritisk punkt i utsparandet där frisyren ibland ser ut som en pottfrilla, ibland som en Rod Stewart-kalufs. 

1 kommentar:

mami igen sa...

Fin! Vi ses i morrn:)